Learje wat CPM is en hoe't it brûkt wurdt yn online budzjet
Wat betsjut CPM?
CPM stiet foar Cost Per Mille, en is in oare manier om Cost Per Thousand te praten.
Yn dat gefal binne 1.000 advertinsjesynfierings op in webside. It moat net ferwiderje wurde foar oare ferlykbere, mar ferskillende, termen ynklusyf CPC (Cost Per Click) en CPA (Cost Per Action / Acquisition).
Wat is in advertinsjebewiis?
Somtiden is bekend as in werjefte of in werjeftewerjefte, ien ad impressaasje is it fertsjinwurdigjen fan in ad-tsjinner dy't hjit as antwurd op in side-fersyk fan in browser's brûker. Dat is it, en dat is alles. Guon minsken tinke miskien dat ad impressions binne advertinsjes dy't oanjûn binne oan in brûker (oft se it of net sjoen hawwe), op in webside of in oare online medium. Dit is feitlik ferkeard.
Sadwaande betsjut dit ek dat advertinsjebestânstatistiken faak falsk, of rjochts, fraude binne. Oant 15 prosint fan 'e tiid wurde de advertinsjes net goed ferkeard. Dan binne der ad impressions fan botferkear, (in bot is in automatisearre stik fan software dy't brûkt wurde om stimulearrings of spam-minsken te stimulearjen), dat betsjuttet dat gjin fysike brûker ea in kâns hie om de adres te besjen.
Oant 60 prosint fan advertinsjes komt fan dizze bots. En úteinlik is der advertinsjes fraude. Yn dit gefal ferwiderje brûkers de advertinsjes efter oare advertinsjes, wêrtroch't de ad netwurken yn advertinsjes mei hegere CPM's oan 'e side stean. Dit leverje ek de advertinsjebelefoansnûmeren, wêrtroch advertinsjes noch mear binne.
Jo kinne hjir mear leare yn dit poerbêste artikel fan Reid Tatoris.
Hoe kin CPM de kosten fan advertinsjes op jo webside ferbrekke?
Sa, litte wy sizze dat jo in webside hawwe, en jo wolle gebrûk meitsje foar advertinsjes en jild fan moanne nei moanne. Ja, jo sille nedich om te sitten en te finen hokker soart monumintele ynkomsten jo binne noflik mei. As jo webside nije is, en hat relatyf lyts ferkear, jo sille net in protte jild fertsjinje, dus jo CPM sil tige leech wêze. As jo webside heech treffe hat, sil de CPM heger wêze.
Der binne twa ferskillende soarten CPM-tariven fêst en fariabele. Fêste tariven binne makliker om te wurkjen as jo in definieare wearde hawwe tsjin de advertinsjes ynfierd. Variable CPMs binne in wat makliker om te wurkjen, en dizze tariven sille ferskille op basis fan jo webside, it lân dat jo binne, de advertearder, ensfh.
Litte wy wat flugge math dwaan. Jo hawwe in webside en it is gemiddelde 40.000 besikers yn 'e moanne, mei totaal 120.000 side werjeften per moanne. Wat is jo webside wurdich foar jo?
Well, op in CPM fan $ 5 (wat maklik boppe it gemiddelde foar 2017), jo soene dit berekkenje:
120.000 / 1.000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Meardere dat by 12 en jo sykje op in webside mei in wearde fan $ 7.200 yn advertinsjes yn 't jier.
As jo de soad miljoenen fan side besjen, sjogge guon websiden elke moanne, kinne jo sjen hoe't profitable CPM marketing kin op guon sites. Ja, de meast súksesfolle youtube-bydrage makket elk jier miljoenen dollar út fan in part fan 'e ad-ynkommens dy't YouTube fan har siden sammelt.
Hoe en wêr't CPM Reklamekommunikaasje te krijen is
As jo al it boppesteande lêzen hawwe en binne ynteressearre yn it generearjen fan CPM-ynkommens fia jo webside, is de folgjende logyske fraach "wêr set ik?"
Jo sille net gewoan yn 'e mande mei bedriuwen komme en freegje om se oan te meitsjen fan advertinsjes op jo side. Der binne websiden en bedriuwen dy't boud wurde om gebrûk fan ferkear te meitsjen oan websiden lykas jo, en se binne tige maklik om te begjinnen.
Guon fan 'e bêste dy't begjinne mei ûnder oaren:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Meitsje akkounts mei in pear fan dizze, en eksperimintearje. As jo in programma fine dat jo jo webside komplekt bringt en bringt in goede ynkomsten, stapke mei.